Ìîíãîëûí îð÷èí ¿åèéí óðàí
çîõèîë õè÷ýýëèéí òåñò
2012 îí
1. Äàðààõ
àñóóëòàíä õàðèóë /30/
-“Ãóðâàí
õ¿¿õýí”, “Çàëóó õîñ” òóóæóóä 1930-ààä îíû çàëóóñûí àìüäðàëûã õàðóóëæýý. / /
-“Õàðàíõóé
õàä” ¿ã¿¿ëëýã ……………….. íü ¿ã¿¿ëëýã ãýæ îëîíõ ñóäëàà÷èä ¿çæýý.
-………………………………..
çîõèîë íü Á.Ðåí÷èí ¿çýæ òóóëñàí
àìüäðàëààñàà ñýäýâëýí áè÷æýý.
-×.Ëîäîéäàìáà
ãýðãèéäýý……………….. ……¿ã¿¿ëëýãèéã çîðèóëàí áè÷æýý.
-
Áàëäîðæ íü ……………………… ¿ã¿¿ëëýãèéí ãîë ä¿ð þì.
-“Àëñûí
çîðüñîí àëòàí çàãàñ” íü Ñ.Áóÿííýìýõèéí æ¿æãèéí çîõèîë áèëýý. / /
-×åìîäàíòàé
þì, Õî¸ð öàãààí þì…………………….. ¿ã¿¿ëëýã¿¿ä Ö.Äàìäèíñ¿ðýíãèéí çîõèîëóóäûí òîîíä
îðäîã.
-
“Õºãøèí ÷îíî óëüñàí íü”,” Íýã àìüòíû õî¸ð ¿õýë”
çîõèîë íü Ä.:Íàìäàãèéí õ¿¿ðíýë çîõèîëóóä áèø / /
-Òýõèéí
çîãñîîë äóóëü ø¿ëãèéã çîõèîã÷ ààâûíõàà äóðñãàëä çîðèóëæýý /
/
-Äèâààæèíä
õ¿ðýõ îíüñ………………………………………………………………… çýðýã 5 ¿ã¿¿ëëýã íü Ñ.Ýðäýíèé ãîë ¿ã¿¿ëëýãò
òîîöîãäîíî.
2.
Äàðààõ àñóóëòàíä õàðèóë
Ñ.Äàøäîîðîâûí
ÿìàð òóóæèä ýõ õ¿íèé ñýòãýëèéí ýðõýì ÷àíàðûã ¿ç¿¿ëñýí áý? Òóóæèéí òàëààð /10/
“ªâãºí
øóâóó” ¿ã¿¿ëëýãèéí ãîë óòãà ñàíàà þóí îðøèíî âý? Çîõèîë÷ ÿìàð áàéäëààð
õàðóóëñàí ãýæ áîäîæ áàéíà
/10/
Ä.Ï¿ðýâäîðæèéí
óÿíãûí íàéðàãëàëóóäûí òóõàé þó ìýäýõ âý? Òîäîðõîé æèøýýãýýð /10
1930-1960
îí ÌίÓÇ-ûí åðºíõèé òîéìûã áè÷íý ¿¿? /40/
“Дорно-дахины уран зохиол”
хичээлийн улирлын шалгалтын тест
2012
он
-Галидасын “Үүлэн зардас” найраглал /25/
-хайр
сэтгэлын дуулал -шашны сэдэвт зохиол
-байгалийн уянга -түүхэн найраглал
-Эртний Японы театр бишийг тэмдэглэ.
-Но театр - Кабуки театр -Зерури театр -Ампи театр
-Шүлэглэлт ном 1.
Эртний Японы, 2. Эртний Еврейн, 3, Эртний Хятадын уран зохиолын дурсгал юм.
/доогуур нь зур /
-Пирамидын бичээс нь эртний Вавилоны уран зохиолд
хамаарна. -тийм –үгүй
-Ван-вэй цөөрмийн усанд туссан сарыг тэврэхээр унаад
тэнгэр болсон гэх –тийм -үгүй
Дараах асуултанд хариул
/50/
-Ли-Тай –Богийн яруу найргийн онцлог юу вэ?
-Эртний Энэтхэгийн уран зохиолын Вээдийн үе ямар
онцлогтой вэ?
Дараах асуултанд хариул
/25/
Күнзийн сургаалын гол үзэл санаа юу вэ? /15/
“Дорно дахин-шидэт ертөнц” гэсэн үг ямар утгатай вэ? /10/
No comments:
Post a Comment